به گزارش تمدن لر، علی پناهی مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه لرستان با اعلام این خبر گفت: مشترکین سرویسهای فیبر نوری (FTTH) مخابرات در صورت بروز هرگونه اختلال یا خرابی در خدمات خود میتوانند موضوع را از طریق تماس با مرکز شبانهروزی 2020 اعلام کنند.
وی افزود : کارشناسان پشتیبانی مخابرات پس از دریافت گزارش، در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به بررسی و رفع خرابی اقدام خواهند کرد.
علی پناهی ضمن قدردانی از همراهی مشترکین تأکید کرد که ارتقای کیفیت خدمات و تداوم ارتباط پایدار، از مهمترین اولویتهای این مجموعه در حوزه ارتباطات ثابت و فیبر نوری به شمار میرود.
http://tamadonlor.ir/fa/News/26127/اعلام-خرابی-سرویس-فیبر-نوری-مخابرات-از-طریق-سامانه-2020