مدیر مخابرات منطقه لرستان:
توجه به مشتری از نقاط قوت مخابرات ایران است
جمعه 25 آذر 1401 - 10:58:56

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت:  تغییر رویکرد مخابرات ایران به تغییر سرویس های ارزش افزوده و سرویس هایی که می تواند  درآمد بیشتری برای مخابرات داشته باشد یک الزام قطعی است.
به گزارش تمدن لر، نبی الله شمسی در این رابطه گفت: در مجموعه مخابرات لرستان با همدلی و تلاش همکاران در طی سال گذشته ، شاهد رشد و ارتقا رتبه ارزیابی عملکرد مخابرات لرستان در سطح کشور بودیم به گونه ای که در سال 1400 نسبت به سال 1399 از رتبه 28 کشور به رتبه 15 کشوری ارتقا رتبه داشته ایم.

وی ادامه داد: امسال به لطف خدا با تلاش مجموعه همکاران از رتبه 15 کشوری در شش ماهه اول سال 1401 به رتبه 2 کشور دست پیدا کرده ایم که تنها با تلاش مضاعف همکاران این رتیه و جایگاه کسب شده است.

شمسی فر اظهار کرد: خدماتی که همکاران در مجموعه مخابرات انجام داده اند موجب شده است تا به این رتبه ارزیابی عملکرد و رضایت مندی مشترکان دست پیدا کنیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: تشکیل این جلسات ضرورت دارد باید هم اندیشی بیشتری به ویژه در حوزه تجاری داشته باشیم و در زمینه مشتری چه از لحاظ ارائه خدمت و چه پس از خدمات پس از فروش تلاش بیشتری انجام دهیم.
وی اظهار کرد: تغییر رویکرد مخابرات ایران به تغییر سرویس های ارزش افزوده و سرویس هایی که می تواند درآمد بیشتری برای مخابرات داشته باشد یک الزام قطعی است.
وی با اشاره به اینکه زمان اتکا به درآمد خدمات پایه از جمله صوت ، و اینترنت بصورت مجزا به پایان رسیده و مخابرات ایران می بایست به سمت ارائه سرویس های ارزش افزوده و بسته های ترکیبی خدمات حرکت کند و با ورود به عرصه های محتوایی و خدمات غیر حضوری برای خود خلق ارزش بیشتری نماید.
مدیر مخابرات منطقه لرستان تصریح کرد: این رویکرد باید در مجموعه مخابرات اصلاح شود و یک پک محصولی برای مشترکان ارائه شود.

مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به اینکه رویکرد جلسه مشتری و خدمات پس از فروش است، اظهار کرد: یکی از نقات قوت مخابرات ایران بعد از دریافت سرویس، بحث توجه به مشتری است. کارهای خیلی خوبی در جهت ارائه خدمات و فروش در شرکت مخابرات ایران صورت گرفته است ولی در جهت توجه به مشتری لازم است تا کارهای بیشتری صورت گیرد. به تعبیری در این حوزه ضعف هایی داریم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در پایان اظهار کرد: امیدوارم ماحصل و خروجی جلسات حرکت به سمت رضایت مشتریان و مردم و تکریم ارباب رجوع که فصل الخطاب همه فعالیت ها در شرکت مخابرات ایران است، باشد .


http://tamadonlor.ir/fa/News/18694/توجه-به-مشتری-از-نقاط-قوت-مخابرات-ایران-است
بستن   چاپ