فراخوان انتخاب مراکز خرید گندم و دانه های روغنی سال 1403در لرستان
يکشنبه 1 بهمن 1402 - 10:57:31

به گزارش تمدن لر ، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در نظر دارد از ظرفیت های موجود استان در فصل خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی سال 1403 برابر ضوابط ابلاغی به عنوان مرکز خرید تضمینی و نگهداری استفاده نماید. لذا از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی در سطح استان که واجد شرایط و امکانات زیر می باشند دعوت میگردد تقاضای خود را حداکثر تا تاریخ 1402/11/19 درخرم آباد- خیابان آیت اله طالقانی روبروی اداره کل امور مالیاتی، به اداره کل غله و خدمات بازرگانی لرستان تحویل نموده و یا به شماره 33309503 نمابر نمایند. ضمناً شماره تماس 33302016  واحد امور قراردادها جهت پاسخگویی و رفع ابهامات اعلام میگردد.

شرایط مراکز خرید:

1). داشتن ظرفیت انباری  استاندارد متناسب با حجم برآوردی خرید مرکزنظیر انبار ساده مسقف، انبار نیمه مکانیزه، انبار تمام مکانیزه، سیلوی فلزی، سیلوی بتنی و انبار چادری.

2). داشتن محوطه محصور، کف محوطه آسفالت یا بتن با درب ورودی و خروجی قابل کنترل.

3). داشتن توان تخلیه و بارگیری متناسب با ظرفیت مرکز.

4). دارا بودن سیستم روشنایی انبار و محوطه مرکز خرید.

5). دارا بودن سیستم اطفاء حریق نظیر شیلنگ آب آتش نشانی، کپسول اطفاء حریق متناسب با حجم و ظرفیت خرید مرکز.

6). دارا بودن باسکول استاندارد ترجیحاً متصل به رایانه و چاپگر.

7). دارا بودن تجهیزات و امکانات مناسب برای تخلیه و بارگیری محموله ها.

8). دارا بودن دوربین مدار بسته دید در شب با قابلیت انتقال تصاویر.

9). دارا بودن ارتباط اینترنتی مناسب و تجهیزات مربوط به آن.

10). دارا بودن رایانه و چاپگر، (حداقل دو دستگاه با تجهیزات جانبی) متناسب با حجم خرید مرکز به نحوی که ثبت عملیات خرید و تحویل در مرکز خرید انجام پذیرد.

11). دارا بودن نیروی انسانی مجرب و مطلع در حوزه های کنترل کیفی، بازرگانی و فنی.

12). دارا بودن امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی شامل بمبو به تعداد کافی 5/1و 2 متری، الک (مطابق دستورالعملهای ابلاغی به تعداد کافی)، پنس، ترازوی دیجیتال با دقت 2 رقم اعشار ( 1/0 و 001/0)،  میزکار مناسب با نور کافی، رطوبت سنج، سینی استاندارد افت زنی 50 ×50 سانتیمتر، کاردک، سرتاس سر تخت و .... و همچنین وجود فضای مناسب برای نگهداری نمونه های شاهد.

13). دارا بودن کاور و امکانات پوششی مناسب به منظور حفظ و حراست از کالا در هنگام بارندگی و خطرات جوی در انبارهای چادری.

14). دارا بودن نماز خانه و امکانات رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، آبسردکن و......

15). دارا بودن توان مالی برای ارائه تضامین قرارداد.

16). دارا بودن امکان نگهداری و بایگانی اسناد محموله های خریداری شده  و ارائه اسناد به اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان.

17). دارا بودن سطح سنج در کارخانجات آرد و سیلوهای بخش خصوصی.

18). نصب نمایشگر باسکول در مراکز خرید و نگهداری به نحوی که کشاورز وزن محموله خود را روئیت نماید.

 

 

توضیح:

موارد یاد شده حداقل شرایط لازم برای ایجاد مراکز خرید بوده و چنانچه مرکزی فاقد هر یک از شرایط مذکور بوده و یا قادر به تامین نباشد قابلیت انتخاب نخواهد داشت.

 

روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان لرستان 

http://tamadonlor.ir/fa/News/22085/فراخوان-انتخاب-مراکز-خرید-گندم-و-دانه-های-روغنی-سال-1403در-لرستان
بستن   چاپ