آخرین مطالب

جلسه تودیع و معارفه در اداره امور شعب استان لرستان گزارش

جلسه تودیع و معارفه در اداره امور شعب استان لرستان

  بزرگنمایی:

به گزارش تمدن لر، در این جلسه که امروز در اداره امور شعب استان لرستان برگزار گردید جناب آقای حسن مونسان معاون محترم شعب بانک ملی ایران تاکید کرد که ;
استفاده از مدیرانی مانند جناب آقای مقدم برای مسئولیت های کشور یک ضرورت است
آقای حسن مونسان با ارج نهادن به تلاش های پر ثمر و منحصر بفرد آقای مقدم بیرانوند درسمت سر پرست امورشعب بانک ملی استان لرستان ،خاطر نشان کرد:ایشان از چهره‌های انقلابی، عملیات جهادی است که همواره در میدان عمل بوده وبا شجاعت ،جسارت وعشق خدمت به مردم صادقانه تلاش کرده است.
معاون امور شعب بانک ملی ایران در مراسم تکریم و قدردانی از سرپرست امورشعب بانک ملی استان لرستان وارتقاء مقان ایشان ،تصریح کرد:حضور آقای مقدم بیرانوند در راس مدیریت منطقه دو کشور نشان از توانایی،شایستگی ،پشتکار و سلامت عملکرد ایشان داردکه در جهت بالا بردن سطح ارائه خدمات مطلوب به مردم عزیز کشورمان انتخاب شدند.
آقای حسن مونسان با بیان اینکه امروزه استفاده از مدیرانی مانند آقای مقدم بیرانوند در مسئولیت کشوری یک ضرورت است،افزود: خدمات ارزنده وتحسین برانگیز آقای مقدم بیرانوند صدقه جاریه برای ایشان و منشاء خیر و برکت برای نسل آینده است که قطعاً با روحیه ای که از ایشان سراغ داریم منشاء تحول خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: خدمات آقای مقدم بیرانوند در لرستان بی‌نظیر بوده است و ایشان از تمام ظرفیت‌های خود و همکارانش جهت شکوفایی اقتصادی، جهش تولید، رونق هره وری و ارزآوری استفاده کرده است.
آقای مونسان با اشاره به اینکه بانک ملی یک بانک حاکمیتی است و بنگاه اقتصادی نیست ،گفت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور و به برکت خون شهدا و پایداری مردم عزیز همیشه در صحنه از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.
وی با بیان اینکه بانک‌ ملی رسالت سنگینی بر عهده دارد ،افزود: با توجه به شعار سال توسط مقام معظم رهبری، برنامه هایی در راستای تولید،مانع زدایی و پشتیبانی ترسیم کرده ایم تا شعار سال را در عمل تحقق بخشیم.
ایشان موضوع تولید را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: جهت جامه عمل پوشاندن به شعار سال که رهبر معظم انقلاب تولید رابه صورت ویژه مورد تاکید قراردادند ، بانک ملی از طرح هایی که باعث عدم وابستگی شود ورونق اشتغال، افزایش تولید و ارز آوری داشته باشد حمایت می کند.
آقای مونسان تصریح کرد:بانک ملی بر اساس منویات مقام معظم رهبری و در جهت حمایت از تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ، برنامه های راهبردی در سال جدید تدوین نموده و بسته حمایتی ویژه تولید در بخش‌های مختلف از جمله دانش بنیان، صادرات محور ،واحدهای فعال موجود و واحدهای نیمه تمام که در سطح کشور بدون بازده باقی مانده اند، با تزریق منابع شکوفا خواهد کرد.

ایشان بیان داشت:از جمله مزیت های خوبی که در بسته حمایتی بانک ملی دیده شده ،افزایش اختیارات مدیران استانها ست تا با فراغ بال بیشتر و کاهش بروکراسی های اداری که یکی از موانع جدی حمایت از فعالان اقتصادی استان است ،کارآیی بیشتری داشته باشند.
آقای مونسان گفت: مقرر گردیده همکاران از اوایل اردیبهشت با استفاده از این بسته برای حمایت از واحدهای اقتصادی با توجه به موقعیت ،اولویت، نیاز و انتظار مردم استان تلاش کنند.

معاون امور شعب بانک ملی کشور تصریح کرد:در بحث واحدهای تملیکی برنامه‌های خوبی برای تسهیل روند فعالیت واحدهای تولیدی داریم تا با سرعت بخشیدن واحدهایی که قبلاً تملک شده اند زمینه برای واگذاری به صاحب اصلی یا افرادی که کننده کارهستند را مهیا کنیم.

ایشان در خصوص افرایش سرمایه در گردش با بیان اینکه اختیاراتی که به مدیران داده شده شامل همین بخش نیز می باشد،بیان داشت: با توجه به نیاز واحد تولیدی ،بحث سرمایه در گردش بسیار مهم است .چرا که اگر به کمک اینها نیاییم ممکن است با توقف تولیدو یا کاهش تولید مواجه شویم که آثار بدی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در بحث سرمایه در گردش به سپرده گزاری مردم نیازمندیم ،گفت: مردم باید با سپرده گذاری به رونق تولید واشتغال کمک کنند که از محل همین سپرده ها مشکلات صنایع و واحدها برطرف شود.
آقای مونسان تصریح کرد:هلدینگ‌های اقتصادی که بانک ملی از گذشته دارد ،گرچه بانک از بنگاه داری منع شده است ،لکن در راستای رفع موانع تولید به سرمایه‌گذاران واگذار وبا اعطای تسهیلات و ارائه خدمات حمایت می شوند.
ایشان تصریح کرد: در استان لرستان هر نوع خدماتی که منجر به تحقق شعار سال شود از جمله اشتغال زایی، توسعه اقتصادی ،ارزآوری، قطع وابستگی؛ بانک ملی با تمام توان حمایت خواهد کرد.
معاونت بانک ملی کشورگفت:خدمات آقای طاهری در استان خوزستان جهادی بوده و بیش از 30 سال در استان خوزستان ارائه خدمت کردند به طوری که مسئولین استان و خود مردم راضی به این جابجای نبودند. وی افزود: آقای طاهری از مدیران و اساتید مجرب دانشگاه هستند و برای ارتقاء نظام خدمات بانکی تلاش های چشم گیری داشته اند.

بر پایه این گزارش دراین مراسم مدیریت منطقه دو بانک ملی کشور گفت:سنگ بنای پتروشیمی استان که از طرح های بزرگ است با تسهیلات بانک ملی نهاده شد، بانک ملی با پرداخت تسهیلات مشارکتی اقدامی مهم در جهت رونق تولید داروسازی اکسیر بروجرد انجام داد ،نساجی بروجرد که بیش از سه هزار نفر پرسنل دارد و ازصنایع با برند بزرگ در سطح کشور ازمشارکت بانک ملی بانک برخوردار است. طرح های دیگر ازجمله شرکت دانش بنیان داروسازی خرمان که از واحد های موفق کشور می باشد با مشارکت چشم گیر بانک ملی به موفقیت دست یافته تا جایی که تحول در این صنعت با تامین منابع مالی بانکی رقم خورده که از افتخارات بانک ملی استان لرستان است.

ایشان افزود:طرح پرتو درمانی باران که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی محقق شده از دیگر اقدامات این بانک مردمی است.
ایشان خاطر نشان کرد:این دستاورها ی ارزنده را نشان افتخاراتی می‌بینیم که در راه خدمت صاقانه به مردم وتلاش جهادی خستگی ناپذیر نصیب ما شده وگامی درجهت توسعه استان به شمار می رود.
آقای مقدم بیرانوند در بخشی دیگر ازسخنانش گفت: آقای طاهری مدیربت جدید امور شعب بانک ملی استان ازجانبازان لرستانی هشت سال دفاع مقدس ومهمان مردم لرستان هستند، بنابراین از همه همکاران می‌خواهم همان طوری که در همکاری با بنده سنگ تمام گذاشته‌اند در کمک به ایشان نیز از هیچ تلاشی دریغ نکنند، چرا که اینان صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند.
آقای مقدم بیرانوند تحولات ارزنده در شعب بانک ملی لرستان در مدت خدمتش را مرهون همکاری و تلاش های شبانه روزی همه همکاران عنوان کرد و گفت: در مدت 6 سال همکاران بنده با وجود تلاش مضاعف وافزایش ساعات کارهر گز اعتراض نکردند و اقدامات انجام شده نتیجه همدلی و همراهی همه همکاران است.
آقای مقدم بیرانوند با بیان اینکه در سال 94 که ما توفیق خدمت به مردم استان را پیدا کردیم حدود 10 هزار میلیارد منابع و 10 هزار میلیارد مصارف بانک ملی لرستان را تحویل گرفتیم،گفت:حال منابع ما در پایان در اسفند ماه سال 99 به حدود 52 هزار میلیارد تومان رسیده و حدود 50 هزار میلیارد تومان مصارف بوده که شامل پرداخت تسهیلات به طرح‌های اقتصادی و کسب و کارهای کوچک بوده که در لرستان همین 50 میلیون تومان که ما به کسب و کارهای کوچک پرداخت می‌کنیم در رونق فضای کسب و کار نقش بسیار مهمی دارد.
ایشان بسان داشت:زمانی که مصارف ما 10 هزار میلیارد تومان بوده مطالبات ما 685 میلیارد بوده واکنون که مصارف ما حدود 50 هزار میلیارد است حدود 600 میلیارد تومان مطالبات داریم.
وی تصریح کرد:در این مدت 68 شعبه ارتقاعی داشتیم وروی شاخص‌های بانک خیلی کار کردیم که بتوانیم ارائه خدمات بیشتری به مشتریان عزیز داشته باشیم.
آقای مقدم بیرانوند بیان داشت:به لطف خداوند 10 شعبه بانک ملی دو بار درجه گرفتند که امسال تعداد زیادی از شعبه ها اخذ درجه می‌کنند واین موفقیت مدیون زحمات همکاران عزیز در استان بوده است.
مدیریت منطقه دو بانک ملی کشور خاطر نشان کرد: ما 35 واحد تملیکی تحویل گرفتیم که حالا 10 واحد باقی مانده است و بقیه را واگذار کرده ایم. بخشی از آنها به چرخه تولید برگشتند. برخی هم در حال کسب مجوزهای لازم هستند که قطعاً آقای طاهری این 10 واحد را نیز به چرخه تولید خواهند رساند.
آقای مقدم بیرانوند با تاکید براینکه ما ما مدیون خون شهدا وفداکاریهای مردم استان هستیم ،گفت:بایستی برای خدمت به این مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.
آقای مقدم بیرانوند بیان داشت: برای مسئولیت جدید به هیچ کسی متوسل نشده ام و این مسئولیتی که به بنده واگذار شده باعث گردیده که دین و مسئولیت بنده به بانک ملی مضاعف شود.
وی گفت: برای اینکه بتوانم در سطح کلان تحصیل گری ورفع موانع تولید در راستای شعار سال داشته باشم از تمام توانم استفاده خواهم کرد.
در بخش دیگری از مراسم ، معاون استاندار لرستان گفت:اموال تملیکی که در اختیار بانک ملی بوده به نحو احسن انجام شده و علیرغم تمام محدودیت‌ها ،خوشبختانه آقای مقدم بیرانوند بیشترین همکاری را با بخش خصوصی داشته وبا ریسک پذیری و کاهش بروکراسی های اداری در روند شکوفایی اقتصادی استان نقش موثر داشته اند.
آقای اسد عبدالهی با بیان اینکه آقای مقدم بیرانوند منشا ء خدمات و زحمات زیادی فراوان در لرستان بوده اندد،گفت: ایشان اگر اندکی به منافع شخصی می اندیشید تا این حد ریسک نمی‌کرد و خطرات را به جان نمی خرید ،ریسک پذیری ایشان مثال زدنی است و توانمندترین مدیر استان است.
وی تصریح کرد: آقای مقدم بیرانوند در استان لرستان بسیار خوب درخشید و از آقای حسین زاده تشکر می‌کنیم که مسئولیت جدید را به ایشان واگذار کردند. علیرغم اینکه استان لرستان از داشتن این مدیر توانمند با جسارت ،سخت کوش و شجاع بی بهره می‌ماند، انشالله ایشان همانگونه که در استان لرستان منشأ خیر و برکت فراوان برای مردم بودند ،همین طور در مسئولیت جدید نیز خوش خواهند درخشید.

درادامه مدیرکل بازرسی استان لرستان گفت: بانک ملی در استان با توجه به شرایط اقتصادی استان تلاش های زیادی کردند و اقدامات انجام گرفته بی نظیر است.
دکتر سعید رازانی احیاء واحدهای راکد ،شکوفایی صنایع وواگذاری اموال تملیکی را ازجمله تلاش های آقای مقدم بیرانوند عنوان کرد و بیان داشت:ایشان در راستای توسعه اقتصادی استان گام های بزرگی برداشته است.
مدیر کل بازرسی لرستان خاطر نشان کرد: آقای مقدم بیرانوند مدیرریسک‌پذیر استان است به طوری که برای احیای ظرفیت ،ایجاد سرمایه‌گذاری در استان و پرداخت تسهیلات مشکلاتی برای شخص ایشان به وجود آمده است اما با تمام توان با دقت ، با پشتکار و کاهش بروکراسی های زائد به بهترین شکل ممکن کار را انجام داده و به جرأت می‌توان گفت که از زمانی که آقای مقدم وارد بانک ملی استان شده‌اند اقداماتی که توسط بانک بانک ملی صورت گرفته است با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست.
وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور و همچنین در استان درهمه بخش ها ارتباط خوبی با همه دستگاه‌ها به خصوص بانکها دارند ،گفت: هرجا ببینیم که موانع و مشکلاتی بر سر راه بانکها در راستای توسعه و ارائه خدمت به مردم ایجاد شده است تسهیل گری و ورود خواهیم کرد.
درادامه معاون اطلاعات استان لرستان گفت: آقای مقدم جزو بهترین‌ها هستند و از واحدهای تولیدی و صنعتی به خوبی حمایت کردند.ایشان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید همیشه با فداکاری مشکلات را حل کردند.

ایشان بیان داشت: یکی از واحدهایی که مشکلات جدی داشت همین نساجی‌بروجرد بود که با حمایت بانک ملی و تلاش‌های شبانه‌روزی آقای مقدم بیرانوند مشکلات را پشت سر گذاشت و به فعالیت‌های تولیدی ادامه داد.
درپایان مدیریت جدید امور شعب بانک ملی استان لرستان گفت: استان لرستان در خیلی از شاخص ها بسیار خوب کار کرده و یکی از کارهای خوب بانک ملی لرستان نیروی انسانی بسیار خوبی است که در اختیار دارد.
آقای طاهری با بیان اینکه بانک ملی استان لرستان در چند سال گذشته مدیران توانمند را در سیستم بانکی به کشور معرفی کرده است ،گفت:از نیروهای انسانی تقاضامندم همان طوری که به کمک آقای مقدم بیرانوند
آمد ند و عملکرد به این خوبی را ثبت ک کردند به یاری بنده نیز بیایند تا بتوانیم شاخص‌هایی خوبی ارائه بدهیم.
ایشان ضمن تبریک به آقای مقدم بیرانوند گفت:خدمت مردم لرستان را افتخار می دانم و همانطور که در خوزستان اقدامات خوبی در راستای رضایت مشتریان انجام شده درلرستان نیزاستمرارخواهد یافت .
این گزارش حاکی است ؛ آقای مقدم بیرانوند به مدت شش سال مسئولیت بانک ملی امور شعب لرستان را بر عهده داشت و با حکم دکتر حسین زاده مدیر عامل بانک ملی ایران به سمت مدیریت منطقه دو این بانک در کشور منصوب شد .


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

کسب مقام اول ورزشکار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

ضد عفونی و لایروبی آبشخورهای مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان

پیش بینی ذخیره 600 هزار تن گندم در لرستان

صادرات 20 تنی ماهی ظرف یک ماه اول سال

کلاهبردار سکه‌های تقلبی در الیگودرز دستگیر شد

گام بزرگ بانک رفاه کارگران در احیای واحد های تولیدی وصنعتی وجهش تولید در لرستان

سفر ارزیاب یونسکو به لرستان برای ثبت جهانی«فلک‌الافلاک»

ابلاغ نرخ جدید کرایه تاکسی به فرمانداری خرم آباد

سامانه نسخه الکترونیک در حال به‌روزرسانی‌ست/پذیرش موقت نسخه‌های الکترونیکی

تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد

بهره برداری از 71 طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان

آسفالت 87 کیلومتر از راههای روستایی لرستان

اعضای انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان،بازرس اصلی و بازرس علی البدل خود را انتخاب کردند

استقرار دائمی بالگرد اورژانس 115 در فرودگاه خرم آباد

مبارزه با علف‌های هرز در سطح 113 هزار هکتار مزارع گندم لرستان

بازنشستگی بیش از 1700 کارگر لرستانی در مشاغل سخت و زیان‌آور

برگزاری نشست سرپرست ورزش و جوانان لرستان با دبیران سمن های جوانان

کشف انبار لوازم خانگی 12 میلیاردی قاچاق در خرم آباد

یک میلیون و 232 هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت

تیم خرم آباد با شایستگی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی نونهالان استان

راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود

تفاهم نامه ی همکاری بسیج رسانه استان با سازمان فنی و حرفه ای لرستان

تمدید مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه

جریمه 67 میلیارد ریالی قاچاقچی پوشاک در خرم آباد

اخراج 247 تبعه خارجی از لرستان طی سال گذشته

انجام 65 کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌های پلدختر

آغاز عملیات ساخت تقاطع سه سطحی بلوار 60 متری به بلوار امام رضا(ع) خرم آباد

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، الگوی مناسب برای کار جهادی است

تلاش‌های جهادگونه قرارگاه خاتم‌الانبیا قابل تقدیر است

احداث بیش از هزاران کیلومتر آزادراه توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء

گزارش تصویری آیین افتتاحیه پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خرم آباد

بازدید بیش از 11 هزار نفر از قلعه فلک‌الافلاک در تعطیلات عید فطر

تاکید رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز

تشیع پیکر شهید مجتبی نعمت پور در زادگاهش

اطلاعیه فرماندهی انتظامی لرستان پیرامون طرح حجاب و عفاف از روز شنبه

انتقال خون لرستان سه رتبه نخست کشوری را کسب کرد

آزادی 20 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد لرستان با عفو رهبری

پلمب یک مرکز غیرمجاز زیبایی و لیزر در خرم‌آباد

دستگیری شبانه‌ شکارچیان قبل از هر گونه تخلف در منطقه شکار ممنوع هشتاد پهلو

73 درصد خانوارهای لرستانی از طرح کالا برگ فجرانه بهره مند شدند

صدور 52 هزار گواهی حمل بهداشتی دام زنده و فرآورده‌های دامی در لرستان

افزایش نرخ کرایه تاکسی خرم‌‌آباد تا زمان تصویب نرخ جدید ممنوع است

علت فوت دکتر «پرستو بخشی» اعلام شد

چهل و ششمین زمین چمن آموزش‌وپرورش در لرستان افتتاح شد

1995 هکتار از اراضی کشاورزی لرستان تثبیت شد

سربلندی بیمه سلامت لرستان در پرداخت به موقع مطالبات به موسسات تشخیصی درمانی با مساعدت بانک رفاه

کشف 10 تن زغال و چوب درختان بلوط در خرم‌آباد

جابه‌جایی بیش از 127 هزار مسافر از طریق ناوگان عمومی لرستان

177 مرکز متخلف تهیه و توزیع مواد غذایی در لرستان پلمب شد