آخرین مطالب

آیین کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا ورزشی

آیین کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا

  بزرگنمایی:
با حضور مسئولان استانی ساختمان اداری بیمه سلامت در مساحتی به متراژ ۸۵۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶۴ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

با حضور مسئولان استانی ساختمان اداری بیمه سلامت در مساحتی به متراژ 854 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 64 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

به گزارش تمدن لر، ظهر امروز بیست و نهم تیر ماه 1401، با حضور گودرزی نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا، فاتحی فرماندار ازنا، دکتر شاهدخت فتحی بیرانوند مدیرکل بیمه سلامت استان و دیگر مسئولان استانی،ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا کلنگ زنی شد.

مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان در این مراسم با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا،گفت: ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان ازنا در مساحتی به متراژ 854 متر مربع با زیر بنای ساختمان در دو طبقه به متراژ 430 متر مربع ، سطح اشغال در هر طبقه 200 متر مربع و با اعتباری با بالغ بر 64 میلیارد ریال، کلنگ زنی شد.

وی افزود: سازمان بیمه سلامت بزرگترین سازمان بیمه ای در کشور بیش از 50 درصد جمعیت را تحت پوشش قرار داده که در استان لرستان از جمعیت یک میلیون و 800 هزار نفری حدود یک میلیون و 150 هزار نفر را در پنج صندوق بیمه‌ای  تحت پوشش قرار داده است.

دکتر فتحی بیرانوند با اشاره به خدمات ارزشمند در صندوق بیمه ای بیمه همگانی بیان کرد: در سال‌های اخیر صندوق بیمه همگانی کمک حال افراد بی بضاعت و حاشیه نشین بوده است که این اقدام ارزشمند در دوسال گذشته در نوع خود بی‌سابقه بوده و توانسته افرادی که فاقد پوشش بیمه درمانی را به صورت رایگان تحت پوشش قرار داده که در این راستا در چند ماه گذشته بیش از 100 هزار نفر از این افراد  را در سطح استان به صورت رایگان بیمه شده اند و یک خدمت بزرگ توسط سازمان بیمه سلامت در حوزه سلامت صورت گرفته است.

 وی با اشاره به اینکه همیشه سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اگر کسی در خانواده‌ای بیماری داشت جز رنج بیماری رنگ دیگری نداشته باشد» سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و در مورد هدف ماست و رایگان شدن بیمه درمانی افراد بی بضاعت و فاقد تمکن مالی هم در راستای سخنان مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: سه دهک پایین جامعه که به صورت رایگان خدماتی به آنها ارائه می شود دسترسی به خدمات تشخیصی درمانی آنها افزایش پیدا کرده و می توانند با مراجعه به پزشک خانواده فقط با پرداخت 7000تومان ویزیت شوند و از خدمات سازمان بیمه سلامت بهره مند گردند.

 فتحی بیرانوند با اشاره به خدمات ناباروری که جزء تعهدات سازمان بیمه سلامت قرار گرفته خاطرنشان کرد: این خدمات در اواخر سال گذشته در تعهدات سازمان بیمه سلامت قرار گرفته و زوجین نابارور خدمات ناباروری مثل IVF،IUI و ... در حال حاضر در تعهدات بیمه قرار گرفته و فرد می تواند فقط با پرداخت 10 درصد از این خدمات بهره مند شود و 90 درصد هزینه را در صورتی که به مراکز دولتی دانشگاهی مراجعه کند سازمان بیمه سلامت متقبل خواهد شد و در مراکز خصوصی و غیر دانشگاهی هم 90 درصد هزینه تعرفه غیر دولتی را بیمه سلامت پرداخت می کند.

 وی اضافه کرد: در استان لرستان در حال حاضر دو مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی و مرکز ناباروری بیمارستان شفا راه اندازی شده و به دنبال مرکز دولتی دانشگاهی دیگری هستیم که به زودی راه‌اندازی می شود که هم وطنان بتوانند در سطح استان از این خدمات بهره مند شوند.

مدیر کل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به بحث هزینه‌های بالای بیماران صعب العلاج اضافه کرد: افراد سرطانی و افرادی که بیماری صعب العلاج دارند به علت هزینه های کمرشکن همیشه با مشکلاتی روبرو بودند و خیلی از موارد درمان آنها به صورت ناقص اتفاق افتاده که با اعتبارات مصوب مجلس حدود 5 هزار میلیارد تومان بودجه برای بیماران در نظر گرفته شده که این بسته حمایتی در مرحله ابلاغ قرار دارد که انشالله بیمه‌شدگان ما هم بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

وی افزود:  سازمان بیمه سلامت در حوزه کرونا اقدامات ارزشمندی انجام داده و استان لرستان از نظر مرگ و میر در کشور کمترین میزان را به خود اختصاص داده و این هم به دلیل مراقبت ها و خدمات خوبی که از طرف دانشگاه علوم پزشکی ارائه و پرداخت های به موقع مطالبات از طرف سازمان بیمه سلامت بوده که صورت گرفته است که در همین راستا در سال گذشته حدود 400 میلیارد تومان به مراکز و موسسات تشخیص درمانی استان پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: تزریق به موقع اعتبار سازمان بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی کمک شایانی در مورد خریدهای دارو مرتبط با کرونا صورت گرفته است.

 وی با اشاره به هدفمندکردن ارز ترجیحی گفت: با توجه به عملکرد خوب سازمان بیمه سلامت در اجرای برنامه‌های کلان مثل طرح نسخه نویسی الکترونیک و رسیدگی اسناد بستری و با توجه به رویکرد موفق  آن، ارز ترجیحی و تخصیص سهم دارو را هم به سازمان بیمه سلامت واگذار شد که در راستای حمایت از اعتبار ملی و جلوگیری از قاچاق دارو و اینکه روند در مسیر درست قرار بگیرد این موضوع در اختیار بیمه‌ها واگذار شده و پرداختی از جیب مردم در این مسیر تغییر نخواهد کرد ولی سهم یارانه دارو را به بیمه با واگذار شده   که بیمه‌ها با مدیریت خود هزینه ها را به موقع به داروخانه‌ها تزریق و بتوانند خدمات قابل توجهی به بیمه‌شدگان ارائه دهند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

دومین همایش ملی کسب و کار نوین در حوزه مهندسی برق و کامپیوتر

شهادت 151 محیط بان در محافظت از محیط زیست کشور

اهدای 14 سری جهیزیه به 14 زوج تحت پوشش بهزیستی لرستان

ضرورت توجه به اشتغال جوانان و معیشت مردم

برگزاری همایش بزرگ تجلیل از روابط‌عمومی‌های لرستان

کاهش 20 درصدی آبرسانی سیار به روستاهای لرستان

چاپ کتاب «سنگتراشان؛ محوطه‌ای از عصر آهن در پیشکوه لرستان» در بلژیک

پرداخت بیش از 125 میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در استان لرستان

واگذاری بخشی از اراضی ملی لرستان برای طرح‌های کشاورزی

دستگیری قاتل فراری در خرم‌آباد

آغاز واگذاری اینترنت فیبر نوری منازل و مشاغل در لرستان

انتقال مفاهیم تربیتی و تعالی جامعه با هنر نمایش امکان پذیراست

کسب رتبه دوم دانشگاه علوم پزشکی لرستان  در گزارش سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان در کشور

صعود مشترک کوهنوردان لرستان و خوزستان به قله آسیاباد

کسب رتبه دوم کشور در جذب اعتبارات ورزشی

کشف جنازه 4 نفر در مجمتع هزار دستگاه خرم‌آباد

کشف انبار 12 میلیاردی کالای قاچاق در لرستان

جشنواره تجلیل از خانه‌های محیط زیست برتر کشور در لرستان برگزار می شود

نمایندگان مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس انتخاب شدند

پنجمین جشنواره هیجار در الیگودرز برگزار می شود

2500 نیروی پلیس تأمین امنیت انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را برعهده دارند

عروس داماد خرم آبادی پای صندوق رأی

فعالیت 430 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه خرم آباد و‌ چگنی

پایداری شبکه ارتباطی شعب اخذ رای استان لرستان

اعزام بیش‌ از 3000 لرستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

حدود 500 هکتار از مزارع کشاورزی استان از طریق فاضلاب آبیاری می‌شود

فردا؛ برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در لرستان

بیمه محصولات زراعی در لرستان 22 درصد افزایش پیدا کرد

آمادگی استان لرستان برای آغاز فصل خرید گندم و کلزا

برگزاری نشست تخصصی شاهنامه خوانی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال 1403

کشف 200 کیلو تریاک در پوشش بار گوجه در پل زال

معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد مرتفع شده است

کمک 27 میلیارد تومانی هلال احمراستان به نیازمندان

بهره برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد؛ بزودی

بهره برداری از 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

لغو پرواز شماره 321 تهران - خرم آباد

پیام تبریک سردار نعمت الله باقری به جهادگران عرصه سازندگی

افزایش 250 درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان

سرپرست جدید هیات ورزش کارگری لرستان منصوب شد

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

جهاد آبرسانی در 125 روستای لرستان

تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

تالار افلاک خرم آباد پلمب شد

2 گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است

پرداخت 49 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به دانشجویان و دانش‌آموختگان

آغاز متفاوت اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با هنرنمایی قدیمی‌های تئاتر لرستان

برخی از ادارات استان مقید به رعایت قانون «م.الف» نیستند

لزوم ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان