آخرین مطالب

100 زندانی در خرم‌آباد توسط خیر لرستانی آزاد شدند اجتماعی

100 زندانی در خرم‌آباد توسط خیر لرستانی آزاد شدند

  بزرگنمایی:
طی مراسمی در سومین ماه مبارک رمضان یکصد زندانی جرائم مالی و غیر عمد توسط خیر نیک اندیش دکتر حاج علی دولتشاهی آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش تمدن لر، این مراسم که با حضور عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان های لرستان، حاج عزیزعلی نعمتی رئیس هیئت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی،سرهنگ عباس دولتشاهی فرمانده سابق انتظامی، عباس رستمی حقوقدان و از وکلا برجسته، و برخی از مسئولان اداره کل زندانهای لرستان برگزار گردید.

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندانهای لرستان ضمن خیر مقدم و تشکر ویژه از آزادی یکصد زندانی جرائم غیر عمد توسط خیر نیک اندیش دکتر علی دولتشاهی افزود: خداراشاکریم که امسال نیز همچون 4 سال گذشته با حضور گرم دکتر علی دولتشاهی این شخصیت برجسته و خیر فراملی یک بار دیگر شاهد آزادی 100 زندانی هستیم و این نشاندهنده تعصب، غیرت و حس انسان دوستی ایشان را می رساند که جای بسی تقدیر و تشکر را دارد.

کشوری افزود : قبل از برگزاری این مراسم شب گذشته در تماسی که با دکتر دولتشاهی جهت حضور در این مراسم را داشتم، ایشان اعلام داشت که برای کاری فوری به خارج از کشور سفر کرده اند ولی امروز با این حرکت بزرگ دیدیدم که دکتر علی دولتشاهی فکرشون و دلشون در لرستان هست که توسط این خیر بزرگ در زمان مدیریت بنده تاکنون بیش از 4 میلیارد تومان در کمک به آزادی زندانیان لرستان پرداخت کرده اند که این افتخاری ارزشمند برای لرستان و مردم آن میباشد.

مدیرکل زندان های لرستان بیان داشت: آزادی، رئفت اسلامی و بخشش و بخشیدن همواره در دین اسلام و قرآن کریم به آن اشارات زیادی شده است و دکتر دولتشاهی نیز دقیقا در راه انفاق اسلامی و آزادی همواره موجب سربلندی و خوشحالی عموم جامعه در سرتاسر ایران اسلامی و لرستان شده است که از ایشان در توسعه و ترویج این فرهنگ به عنوان یک الگوی ملی وخیر کشوری نام برده میشود.

کشوری گفت: اگر با دقت نگاه کنیم در هیچ جای دنیا و کشورهای حقوقی چنین اتفاقات بزرگی صورت نمیگیرد و بارها همان کشورهای دنیا از ما سوال میکنند که چگونه در یک جا 800 نفر در زندانی به سر میبرند ولی هیچگونه اتفاقی یا مشکلی پیش نمی آید و به یک باره چند صد نفر توسط افرادی خیر به آغوش گرم خانوادشان بازمیگردند؟ که جواب سوالشان همین اقدامات و کارهای عام المنغعه ای هست که توسط افرادی ارزشمند همانند دکتر علی دولتشاهی انجام میشود که خوشبختانه طی سالهای گذشته تاکنون 2 هزارو 750 زندانی بدهکار مالی با کمک دکتر علی دولتشاهی و دیگر ارگان ها و سازمان ها آزاد شده اند.

کشوری گفت: دکتر علی دولتشاهی یکی از سرمایه ها و خیرین عظیم کشوری در سطح دنیا میباشد که همواره با اقدامات خیرخواهانه خود موجب خوشحالی و آرامش دها هزار خانواده شده اند.

در این مراسم عزیز علی نعمتی نماینده تام الااختیار و رئیس هیئت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیرو تشکر از دکتر علی دولتشاهی بابت آزادی یکصد زندانی بدهکار مالی، گفت: در ماهی هستیم که به ماه دعا، تقوا، و عمل صالح معروف هست که ائمه اطهار (ع) تاکیدات بسزایی بر استجابت دعا در این ماه مبارک داشته اند که جا دارد از جناب کشوری مدیرکل فعال زندانهای لرستان و دکتر علی دولتشاهی خیر نیک اندیش و خیر فراملی تقدیر و تشکر نمود چرا که موجبات خوشحالی و خرسندی یکصد خانواده منتظر را فراهم نمودند.

حاج عزبزعلی نعمتی به اقدامات خیرخواهانه دکتر علی دولتشاهی اشاره کرد و افزود:زبان از بیان عملکرد خیرخواهانه برادر عزیزم دکتر حاج علی دولتشاهی قاصر است ولی هرگاه به یاد دارم و میبینم از زیر دستورات امورات خیرخواهانه این شخصیت خیرخواه جهانی زمان کم می آوریم، چراکه دغدغه ایشان رفع مشکلات و گرفتاری های مردم از اولویت های اقدامات عام المنفعه وی هست.*

رئیس هیئت امنا مسجد حاج علی دولتشاهی گفت:طی سال های گذشته وقتی دکتر دولتشاهی با بنده در خصوص پیگیری و آزادی یک زندانی اعدامی در شهر سی سخت تماس گرفتند که مادر این پسر جوان در فیلمی از مردم خواسته بود که همین یک فرزند را دارند و پای چوبه دار هستند، آزاد شود، دکتر دولتشاهی با دیدن این خواسته و گریه های مادرانه خود را به کشور می رساند و ایشان را از اعدام نجات دادند،که اطرافیان این جوان میگفتند از سه سال گذشته ایشان تقوا و نماز شب پیشه کرده بودند، که خدا دکتر حاج علی دولتشاهی را به داد ایشان رساند، که این است معنای تقوا و عمل صالح و خدای بزرگ نظر خواهند کرد.

حاج نعمتی بیان داشت: دکتر حاج علی از جنس مردم هست و برای رضای خلق خدا از هیچ کوششی دریغ نمیکند، و هدفش توسعه و ترویج و فرهنگ سازی اقدامات خیرخواهانه در سطح جامعه هست و به عنوان الگویی نیک اندیش خوشبختانه از ثروت خدادادی خود در بین نیازمندان جامعه و اقشار مختلف مردم موجب سربلندی دیار افلاک در کشور شده است.

حاج نعمتی گفت: در همین راستا هماهنگونه که حضرت علی (ع) به عنوان الگوی رفتاری و انسانی مردانمان هست ، حضرت فاطمه زهرا س و زینب کبری س نیز به عنوان الگوی زنان و دختران جامعه معرفی شده اند که همسر دکتر علی دولتشاهی و ایشان هردو مانند دو دوست صمیمی اقدام به کارهای خیرخواهانه در سطح دنیا، کشور و استان میزنند و همین باعث الگوی رفتاری این دو در جامعه گردد.

حاج نمعتی افزود: دررهمین چند روز گذشته دکتر حاج علی دولتشاهی تعداد 10 آمبولانس مجهز سیستم روز درمانی، توزیعو اهدا 2 هزار کارت هدیه ده میلیون ریالی میان نیروهای خدماتی و پاکبانان شهرداری های لرستان و همچنین در این روز آزادی 100 زندانی جرائم غیر عمد را در سفر به لرستان انجام دادن و اینها نیز برگ زرینی دیگر در تاریخ ایشان اضافه گردید.

لازم به ذکر است در این مراسم لوح تقدیر و سپاس توسط کشوری مدیرکل زندانهای لرستان به حاج عزیز علی نعمتی نماینده دکتر علی دولتشاهی خطاب به ایشان اهدا گردید. و در یک مراسمی معنوی یکصد زندانی با اهدا گل توسط مسئولان حاضر در مراسم به آغوش گرم خانواده بدرقه شدند..*/خبرآنلاین



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

185 میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد

52 دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان توقیف شد

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش 50 میلیارد ریال لرستان

قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد

خارج کردن جسم خارجی از بینی کودک دلفانی

آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان

ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی ماست

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای حاج عمران در منطقه فرهادآباد شهرستان دلفان

از سهم استان برای پروژه راه‌آهن کوتاه نمی‌آییم

اقدام لازم برای حفظ اموال فرهنگی در بروجرد

10 اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت

تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد

تاسیس شهرداری منطقه 4 و دو سازمان در شهرداری خرم آباد

برگزاری نخستین نشست تخصصی شعر معاصر بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال 1403

بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد

سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت است

کنکور بسترساز پیشرفت‌های علمی است که باعث حماسه «وعده صادق» شد

بسته‌های همراه اول ویژه حج 1403 اعلام شد

تمامی نهادها، دستگاه‌ها و ارکان نظام در استان متحد و متعهد اقدام کرده تا به پیشرفت و توسعه استان برسیم

پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آب منطقه ای استان تخیص یافت

تاکید بر رفع موانع تملیک جهت احداث سایت همراه اول و اجرای پروژه های فیبرنوری

تکمیل آبرسانی به 162 روستا تا پایان سال جاری در لرستان

کاهش 33 میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان

پسربچه 5ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت

اولین کاروان از لرستان به حج عمره اعزام می‌شود

47 خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند

پلمپ دندانپزشکی و کلینیک غیرمجاز در خرم آباد

کشف بیش از 5 هزار لیتر نفت سفید در یک انبار

برگزاری جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان +عکس

ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز 110 میلیمتر پلی اتیلن در چگنی

سرنانوازی جز لاینفک موسیقی لرستان است

تمدید گواهینامه بین المللی استانداردهای سیستم مدیریت یکپارچه IMS در شرکت گاز استان لرستان

شفقت استاندار لرستان شد

کاهش 5 درصدی مالیات تولید با هدف تحقق شعار سال

راه‌اندازی قرارگاه‌های جهادی در مناطق حاشیه‌ای لرستان

جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان

بیشه خرم‌آباد از بین 8 روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد

75 میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری

جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان پس از 12 روز پیدا شد

شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد

اجرای طرح تشدید نظارت بر کالاهای اساسی در لرستان

نواختن زنگ سلامت در مدارس لرستان

ثبت همزمان تصویر 4 قلاده خرس قهوه‌ای در منطقه حفاظت شده اشترانکوه

یونس بهاروند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان شد

افتتاح مجتمع آوای کوچه فیلم گام اول در تحقق شعار سال در لرستان

کسب مقام اول ورزشکار لرستانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد

ضد عفونی و لایروبی آبشخورهای مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست لرستان

پیش بینی ذخیره 600 هزار تن گندم در لرستان