ثبت 60 هزار حادثه آب در سامانه 122 لرستان
اجتماعی
بزرگنمایی:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: در ۶ ماه اول سال ۷۰ هزار درخواست در سامانه ۱۳۲ ثبت شده است که ۶۰ هزار و ۱۲۲ مورد آن مربوط به حوادث آب بوده است .
به گزارش تمدن لر، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در گفتوگو با رسانهها با اشاره به اینکه در 6 ماه اول سال 70 هزار درخواست در سامانه 132 ثبت شده است گفت: 60 هزار و 122 مورد حوادث آب، 8 هزار و 2 مورد درخواست مرتبط با فاضلاب، 439 مورد درخواست درباره کیفیت آب و 260 درخواست از سوی مشترکین بوده است.
نورالدین نوریزدان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به عملکرد ششماهه سامانه ارتباط مردمی 122 این شرکت، اظهار کرد: در این مدت 127 هزار و 275 تماس به سامانه 122 متصل و توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.
وی افزود: از این تعداد، 70 هزار درخواست در سامانه ثبت شده که شامل 60 هزار و 122 مورد حوادث آب، 8 هزار و 2 مورد درخواست مرتبط با فاضلاب، 439 مورد درخواست درباره کیفیت آب و 260 درخواست از سوی مشترکین بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هرگونه شکستگی لوله، نشت آب یا سایر درخواستهای مرتبط با شرکت آب و فاضلاب را از طریق سامانه 122 به اطلاع این شرکت برسانند.
نوریزدان خاطرنشان کرد: این سامانه بهصورت 24 ساعته آماده دریافت گزارشها و رسیدگی به درخواستهای مردمی است.