مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:
                
                    
                        رشد 160 درصدی درآمد خدمات دیتا در 9 ماه اول سال 98
                    
                    
                         اجتماعی
                
                
                    
                        
                    
                    
                        
                          بزرگنمایی: 
                            
 
                                
                             
                        
                        
                            
                     
                    مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد کیفیت و کمیت خدمات در حوزههای مختلف اعم از خانگی، تجاری و مشتریان عمده اظهار داشت: با تحقق برنامههای توسعه محور شرکت، در بخشهای خدمات عمده ، باند پهن و خدمات دیتا با رشد ۱۶۰ درصدی درآمد محقق شده در ۹ ماهه اول سال ۹۸ نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه هستیم.
 
                    
                         
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد کیفیت و کمیت خدمات در حوزههای مختلف اعم از خانگی، تجاری و مشتریان عمده اظهار داشت: با تحقق برنامههای توسعه محور شرکت، در بخشهای خدمات عمده ، باند پهن و خدمات دیتا با رشد 160 درصدی درآمد محقق شده در 9 ماهه اول سال 98 نسبت به دوره مشابه در سال گذشته مواجه هستیم.
 به گزارش پایگاه خبری تمدن لر به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با تشریح چگونگی رشد کیفی و کمی خدمات در حوزههای مختلف تجاری شامل بخش های خانگی ، اداری و مشتریان عمده اظهار داشت: این رشد در بخشهای اصلی باند پهن مانند اینترنت ، اینترانت ، MPLS و PTMP محقق شده است .
 وی افزود: در بخش درآمد خدمات عمده و باند پهن مناطق مخابراتی نیز به طور جداگانه شاهد رشد درآمد و تحقق برنامه عملیاتی هستیم ، به نحوی که در 16 منطقه مخابراتی ، رشد بیش از صد درصدی برنامه درآمدی خدمات داده در این بازه زمانی رخ داده است
 وی با بیان این که در 19 منطقه مخابراتی با برنامهریزیهای مستمر و اجرای دقیق دستورالعملهای حوزه ستادی، شاهد تحقق کامل برنامه دایری ADSL هستیم افزود ، در تلاش هستیم در حوزه سرویس های تجاری ، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس 2010 و رفع سریع درخواستهای مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.
  مهندس سید مجید صدری در پایان تصریح کرد : مقایسه راهبردی شاخصهای کیفی و کمی 31 منطقه مخابراتی کشور در بخش ردیفهای درآمدی و هزینهای ، نشانگر تأثیر قابل ملاحظه پای بندی به برنامه توسعه شرکت ، در افزایش درآمد و کاهش هزینهها در مناطق مختلف است.