آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر،  رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

لرستان میزبان جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد/ حضور 60 قصه‌گو در مرحله نهایی

مهر تأیید بنیاد ایران‌شناسی بر دانشنامه جامع لرستان

دو انتصاب شایسته در شرکت گاز استان لرستان

صورتحساب‌های غیرالکترونیکی (کاغذی) فاقد اعتبار مالیاتی خواهند شد

ایجاد دسترسی بیرانشهر به آزادراه خرم آباد-اراک

بهره‌برداری از 42 دیزل ژنراتور برای پایداری آب در لرستان

آغاز دومین پویش نذر خون «عید تا عید» در لرستان

برفروبی بیش از دو هزار و 700 کیلومتر باند در جاده‌های لرستان

راه ارتباطی 380 روستای برفگیر لرستان بازگشایی شد

الیگودرز به‌عنوان شهر ملی "چوقابافی" ثبت شد

راستی آزمایی بیش از یکهزار و 300 ترازوی سنجش در لرستان

خلاقیت معلم خرم آبادی (رستا کمالی) برای آموزش الفبای فارسی با فرهنگ و آداب محلی

رکورد پرواز باروری ابرها شکسته شد

مدیر مخابرات منطقه لرستان پژوهشگر برتر شد

317 کیلوگرم مواد مخدر در لرستان کشف شد

26 پله صعود و ایستادن در جایگاه پنجم کشوری

فعالیت 140 بانوی دهیار در لرستان

کاشت 5 هزار نهال بومی در پویش نهالکاری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

برگزاری پویش درخت کاری به مناسبت روز مادر، در مجموعه بام خرم آباد +تصاویر

لرستان میزبان 11 رایزن بازرگانی؛ گام بلند استان برای جهش صادرات صنعتی و دارویی

انتصاب سرپرست جدید اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان لرستان

تنها راه نجات برق، بهینه‌سازی و اصلاح قیمت‌هاست / بدون مشارکت مردم عبور از ناترازی ممکن نیست

آماده‌باش 370 راهدار با ورود سامانه بارشی به لرستان

اتصال همه مدارس کشور به فیبر نوری تا پایان دولت چهاردهم»/ پیش شماره تلفن مدارس کل کشور به 5012 تغییر می کند

رئیس پلیس جدید راهنمایی‌ورانندگی لرستان معرفی شد

لرستان سرزمینی ناشناخته با قابلیت دگرگونی آینده تمدنی جهان است

پروژه‌های نتیجه‌محور؛ مسیر کوتاه‌تری تا رفاه مردم

درخشش واحدهای تولیدی لرستان در نوزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران

800 مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی مستقر در لرستان در هشت ماهه نخست سال

آغاز نام نویسی در جشنواره امتنان از نخبگان کار و تولید در لرستان

برپایی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در پلدختر با ارائه خدمات رایگان درمانی

تاکید مدیر کل دیوان محاسبات لرستان بر همکاری دستگاه‌های استان در ارتقای شاخص‌های مالی

اجرای طرح‌های قرآنی «حافظ شو» و «فصل تعالی» در لرستان / برگزاری جشنواره‌های قرآنی در شهرستان‌های استان

2 واحد دندانپزشکی غیرمجاز در لرستان پلمب شدند

کسب رتبه برتر روابط عمومی اتاق بازرگانی لرستان در نخستین جشنواره برترین‌های روابط عمومی تجاری

ناترازی برق با توسعه تجدید پذیرها، بهینه‌سازی و اصلاح ساختار مصرف مدیریت می‌شود

هر گونه خرید خارجی به‌جای کالای داخلی ممنوع است

526 کیلوگرم گوشت غیربهداشتی در لرستان معدوم شد

کانون‌ها و اردوگاه‌های دانش‌آموزی لرستان احیا می‌شوند

بانوان نویسنده لرستان تجلیل می‌شوند

وضعیت شهر باید در شأن مردم با پیشینه کهن آن باشد

18 واحد کارگاهی در کوهدشت احداث می‌شود

انهدام باندهای مجرمانه و کشف محموله‌های قاچاق در لرستان

کشت گیاهان ممنوعه جرم است؛ تعیین مجازات زندان و اعدام

60 قبضه اسلحه از متخلفان زیست محیطی در لرستان ضبط شد

تشریح آخرین ضوابط صدور و تسویه گواهی صرفه‌جویی انرژی

تعزیر 10 میلیارد ریالی قاچاقچیان سیگار در لرستان

آیین پاسداشت پروفسور سکندر امان‌الهی بهاروند برگزار شد

ثبت رکورد برداشت چغندرقند توسط کشاورزان لرستانی

باند سازمان‌یافته پول‌شویی در لرستان منهدم شد