آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر،  رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

صعود مشترک کوهنوردان لرستان و خوزستان به قله آسیاباد

کسب رتبه دوم کشور در جذب اعتبارات ورزشی

کشف جنازه 4 نفر در مجمتع هزار دستگاه خرم‌آباد

کشف انبار 12 میلیاردی کالای قاچاق در لرستان

جشنواره تجلیل از خانه‌های محیط زیست برتر کشور در لرستان برگزار می شود

نمایندگان مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس انتخاب شدند

پنجمین جشنواره هیجار در الیگودرز برگزار می شود

2500 نیروی پلیس تأمین امنیت انتخابات در خرم‌آباد و چگنی را برعهده دارند

عروس داماد خرم آبادی پای صندوق رأی

فعالیت 430 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه خرم آباد و‌ چگنی

پایداری شبکه ارتباطی شعب اخذ رای استان لرستان

اعزام بیش‌ از 3000 لرستانی به مناطق عملیاتی غرب کشور

حدود 500 هکتار از مزارع کشاورزی استان از طریق فاضلاب آبیاری می‌شود

فردا؛ برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در لرستان

بیمه محصولات زراعی در لرستان 22 درصد افزایش پیدا کرد

آمادگی استان لرستان برای آغاز فصل خرید گندم و کلزا

برگزاری نشست تخصصی شاهنامه خوانی بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان در سال 1403

کشف 200 کیلو تریاک در پوشش بار گوجه در پل زال

معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد مرتفع شده است

کمک 27 میلیارد تومانی هلال احمراستان به نیازمندان

بهره برداری از ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد؛ بزودی

بهره برداری از 16 هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

لغو پرواز شماره 321 تهران - خرم آباد

پیام تبریک سردار نعمت الله باقری به جهادگران عرصه سازندگی

افزایش 250 درصدی جذب ورزشکار در هیأت بولینگ و بیلیارد لرستان

سرپرست جدید هیات ورزش کارگری لرستان منصوب شد

متخلفان صید ماهی در تور محیط بانان لرستان

جهاد آبرسانی در 125 روستای لرستان

تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی

تالار افلاک خرم آباد پلمب شد

2 گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

مسکن و اشتغال جامعه ایثارگر نیازمند حمایت ویژه است

پرداخت 49 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی به دانشجویان و دانش‌آموختگان

آغاز متفاوت اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با هنرنمایی قدیمی‌های تئاتر لرستان

برخی از ادارات استان مقید به رعایت قانون «م.الف» نیستند

لزوم ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان

کسب رتبه برتر مدیرمسئول پایگاه تمدن لر در جشنواره «بر بلندای حضور»

نامگذاری روز عملیات حاج عمران تحت عنوان «روز لرستان»

شرکت 17 هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نقش معلم در جامعه

لزوم برخورد با استخدام‌های غیرقانونی از سوی دستگاه‌های نظارتی

گامی دیگر برای ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد

ورود سامانه بارشی از روز چهارشنبه در لرستان

بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری

زندگی‌نامه 204 شهید کارگری لرستان تألیف می‌شود

مشاهده شدن گونه ارزشمند و نادر پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های استان لرستان +فیلم

ممنوع شدن ورود گردشگران به تونل برفی ازنا

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است