آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر،  رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

تابستان زیر سایه 77 هزار مگاوات مصرف برق / با همکاری مردم می‌توانیم از تابستان داغ عبور کنیم

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منصوب شد

ساماندهی فوری مشاغل مزاحم و ساخت‌وسازهای غیرمجاز

استفاده از 941 دستگاه ناوگان حمل‌ونقل برای جابه‌جایی زائران اربعین

نشست مدیرکل تأمین اجتماعی استان با کارفرمایان دو واحد تولیدی-صنعتی در بروجرد

بخش زنان و زایمان رومشگان و معمولان ایجاد شود/ ضرورت تسریع در روند اعطای زمین به خانواده های واجد شرایط

گام بلند بسیج سازندگی برای رفع تنش آبی در لرستان+تصویر

رسوب 25 هزار میلیارد ریال از منابع لرستان در حساب دستگاه‌های اجرایی

تا یک‌ماه آینده 1000 مگاوات به ظرفیت تولید برق افزوده می‌شود

پرداخت بیش از 1283 میلیارد ریال تسهیلات بند الف تبصره 18

توسعه لرستان با مالیات

بازدید معاون آموزش فنی و حرفه ای کشور از غرفه کارآفرینان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان به مناسبت هفته ملی مهارت

روزانه بیش از 700 گذرنامه زیارتی اربعین در لرستان صادر می‌شود

طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» گامی برای مقابله با سوداگری و توسعه اقتصادی لرستان

کارنامه درخشان انتقال خون لرستان/ از افتتاح بزرگترین مرکز غرب کشور تا رسیدن به شاخص اروپایی

کسب رتبه سوم کشوری مخابرات منطقه لرستان در بین استان‌های همتراز در سال 1403

موشن گرافی | مشکلات بوجود آمده توسط استخراج غیر قانونی رمز ارز در نانوایی ها

میعادگاه عاشقان در عمود 1399؛ اعلام آمادگی موکب «عاشقان اباعبدالله(ع)» لرستان برای خدمت به زائران اربعین

پویش قلم های مدرسه ساز در خرم آباد برگزار می شود

32 درصد تصادفات در استان ناشی از عدم توجه به جلواست

85 درصد جرایم پرونده‌های پلیس فتای لرستان مربوط به کلاهبرداری است

فراخوان سی‌وهفتمین جشنواره تئاتر لرستان منتشر شد

حمایت بانک کشاورزی مرهمی بر دستان پینه بسته کشاورزان

بانک کشاورزی برگزار می‌کند: جشنواره نقد سبز با رویکرد «نقد منصفانه، پیشنهاد سازنده

پایداری خدمات آب و برق متکی به توان داخلی و نیروهای عملیاتی است

ارتقای سرویس ADSL به VDSL مشترکین برخی از مناطق شهرستان خرم آباد

پلمپ آسانسور در شهرستان کوهدشت لرستان

ویدیو/ مشکلات بوجود آمده توسط استخراج غیر قانونی رمز ارز

تجلیل از مشارکت‌گران ثبت جهانی دره خرم‌آباد، آغاز حرکتی ملی برای معرفی تمدن ایران

توسعه صادرات فرآورده های خام دامی جز اولویت های اداره کل دامپزشکی استان لرستان

150 نقطه بحرانی حریق در سطح جنگل‌ها و مراتع لرستان شناسایی شد

مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده بهار 1404 تمدید شد

کاشت 500 هکتار از مزارع نخود دلفان به‌صورت مکانیزه

اعتبار کالابرگ دهک‌های چهارم و پنجم درآمدی امروز واریز می‌شود

ویدیو| قسمت دوم انیمیشن بابا برقی و کامی نوری

صیانت از دارایی‌های دولت نیازمند مستند سازی و ثبت کامل اموال دستگاههای اجرایی در سامانه سادا است

آزمون ادواری بیش از 400 وسیله سنجش سبک در لرستان

ویدیو | خانه یخچال نیست

بازدید نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی از مناطق عشایری شاهیوند

مبارزه در رینگ یا دفاع از قلعه؟

موفقیت مهندس لرستانی در دهمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

هدیه همراه اول به مردم لرستان به مناسبت ثبت جهانی دره خرم‌آباد

حسابرسی تراکنش‌های بانکی با مبالغ بالا در لرستان آغاز شد

جشنواره ملی کاریکاتور در لرستان برگزار می‌شود

آزادراه خرم‌آباد – اراک؛ عملیات اجرایی قطعه اول آغاز شد

موشن گرافی| راهکارهای مدیریت مصرف انرژی در خانه

ایمن‌سازی راه‌ها و تسهیل جابه‌جایی زائرین اربعین در لرستان

عدم جذب به‌ موقع منابع مالی علاوه بر ناکارآمدی ، اعتماد و رضایت عمومی را کاهش می دهد

توقیف ظروف ملامین غیر استاندارد در لرستان

عرضه خارج از شبکه هزار قرص نان در سلسله و پلمب نانوایی متخلف