آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر،  رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

آینده کشور به نوع نگرش ، حرکت و پرورش نوجوانان بستگی دارد/ کاهش دوز سیاست در آموزش و پرورش

مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهرهای لرستان اعلام شد

برگزاری دوره آموزشی استاندارد‌های بتن آماده در لرستان

دستگیری کلاهبردار رسید ساز جعلی در خرم آباد

اجرای 35 پروژه لرستان در قالب طرح «نشان‌دار کردن مالیات‌ها»

مسابقه ی خاطره نویسی با موضوع جنگ دوازده روزه برای دانش آموزان تمام مقاطع سطح استان برگزار می شود

قاچاقچی کالا در لرستان افزون بر 17 میلیارد ریال جریمه شد

کشف 60 کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و خوزستان

جای خالی بسیج رسانه در هیأت منصفه مطبوعات لرستان، خلأی در عدالت رسانه‌ای

با فراهم شدن زیرساخت‌ها سرمایه‌گذاران با خیال راحت به منطقه ویژه اقتصادی ازنا بیایند

سوخت نیروگاه‌ها ذخیره شده و صنعت برق آماده زمستان و تابستان آینده است

مانور پدافند غیر عامل در نیروگاه سیکل ترکیبی لرستان با همکاری سازمان آتش نشانی و اورژانس شهرستان خرم آباد برگزار شد

استخراج و فروش غیرمجاز رمزارز به نوعی قاچاق برق است‌

درخشش استان لرستان در کنفرانس ملی مخابرات کشور

مدیریت مصرف و هوشمندسازی، مسیر جدید صنعت برق ایران است

آماده خدمت صادقانه به خانواده‌های شهدا و ایثارگران هستم

مصطفی آزادبخت به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید لرستان معرفی شد

خرم‌آباد، شهرداری نمونه کشور در توسعه سامانه پایش هوشمند شهری

عزل شهردار دورود با رأی اکثریت اعضای شورا

طرح «طاها» باهدف اتصال کسب‌وکارهای خرد و کارگاه‌های محلی به بازارهای بزرگ اجرا می‌شود

جلسه هماهنگی برنامه‌های سی و سومین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در لرستان برگزار شد

گسترش همکاری توانیر و ایران‌ترانسفو برای ارتقای فناوری و تأمین ترانسفورماتورهای اوج بار 1405

محکومیت 254 میلیارد ریالی کارخانه متخلف در لرستان به‌دلیل قاچاق پارچه

پلمب سه واحد صنفی متخلف در لرستان

صادرات 10 تن داروهای دامی از لرستان به مقصد افغانستان و پاکستان

تأیید 9 ساختگاه برای احداث نیروگاه خورشیدی در لرستان / گامی مهم برای توسعه انرژی‌های پاک در استان

فرهنگ «نه به تیراندازی» را در جامعه نهادینه کنیم

پیشرفت 58 درصدی راه‌آهن دورود ـ خرم‌آباد

قرارداد 61 میلیارد تومانی برای توسعه زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی ازنا منعقد شد

خرم‌آباد زیباتر می‌شود؛ آغاز طرح تحول فضای سبز شهری

رشد 4 هزار مگاواتی تقاضا و برنامه احداث 11 هزار مگاوات نیروگاه جدید تا تابستان 1405

تمدید مهلت اصلاح و استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستان تا 25 آبان‌ماه

جریمه 818 میلیون تومانی قاچاقچی پوشاک در خرم‌آباد

راه‌اندازی سایت تلفن همراه اول پشت‌بامی اداره‌کل بهزیستی خرم‌آباد

ایران در جمع کشورهای پیشرو جهان در فناوری هوشمندسازی برق

صدور سند برای بناهای تاریخی لرستان

تمرکز بر راه سازی در لرستان با 19 پروژه کلیدی

پدافند غیرعامل یک مولفه برای حکمرانی در شرایط بحرانی است

محورهای پر تصادف لرستان ایمن‌تر شود

موافقت با 26 طرح در کارگروه امور زیربنایی لرستان

21 هزار نشت گاز در لرستان شناسایی شد

تأیید بازنشستگی پیش از موعد 753 کارگر لرستانی

بیش از 43 هزار بیمار صعب العلاج در لرستان نشان‌دار شدند

میزبانی درخشان لرستان در رقابت‌های دوآتلون دختران المپیاد استعدادهای برتر کشور در خرم‌آباد

اجرای 20 پروژه آموزشی در قالب طرح «نشان‌دار کردن مالیات‌ها» در لرستان

بسیج سازندگی 54 مدرسه را در لرستان می‌سازد

همه روستاهای بالای 20 خانوار لرستان طرح هادی دارند

شرکت شهرک‌های صنعتی ایران متولی 9 منطقه ویژه اقتصادی است

آیین تجلیل از «پروفسور سکندر امان‌الهی بهاروند» برگزار می‌شود

4 اراذل‌واوباش در لرستان دستگیر شدند