آخرین مطالب

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است اجتماعی

سامانه رسیدگی به شکایات، پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان مخابرات است

  بزرگنمایی:

به گزارش پایگاه خبری تمدن لر،  رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با اشاره به تکمیل مراحل راه اندازی سامانه رسیدگی به شکایات مخابرات گفت:درگاه bazresi.tci.ir با امکانات متنوع و رسیدگی به شکایات تا حصول نتیجه و امکان تعاملی بودن، بهترین و پایدارترین درگاه پاسخگویی به مشکلات کارکنان و مشتریان در حوزه های مرتبط با مخابرات است.به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس پیمان فیضی، رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات در گفتگو با خبرنگار اداره کل ارتباطات اظهار داشت: بر اساس بررسی های صورت گرفته و تحلیل های به عمل آمده در خصوص روند پیگیری وپاسخگویی به شکایات مشتریان از جمله در بخش های ستاد و مناطق، با راه اندازی این سامانه دگرگونی اساسی در نحوه پاسخگویی به مشکلات کاربران و پیگیری موارد مختلف مربوط به کارکنان و مشتریان به وجود می آید.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، روند رسیدگی به شکایات در سطح کشور ساختار مند شده و امکان شناسایی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن در حوزه های فنی و غیرفنی و نیازمندی های مشتریان به وجود می آید.

مهندس فیضی افزود : از تمام مخاطبان، مشتریان و کارکنان مخابرات درخواست می کنیم کلیه مشکلات، انتقادات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش های نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه "رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات" به نشانی bazresi.tci.ir ثبت و پیگیری کنند.

وی با تشریح مزیت های این سامانه گفت: ثبت درخواست از طریق سامانه بازرسی، موجب انسجام رسیدگی به درخواست های مخاطبان در موارد مرتبط با مخابرات شده و علاوه بر آن، تمام کاربران با دریافت کد پیگیری خود و استفاده از آن در مراحل بعدی می توانند از وضعیت درخواست و ثبت مشکل خود آگاه شده و در زمان حل مشکل نیز سریعا از طریق سامانه آگاهی پیدا می کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: سامانه بازرسی هم موجب رفع ایرادات و مشکلات مخابرات مناطق شده و هم بر اثر پیگیری نظام مند تیکت ها، مشکلات کمبود امکانات در حوزه ستادی مانند موارد مختلف قطعی ناشی از سرقت تجهیزات مخابراتی به سرعت شناسایی شده و راهکار لازم برای مقابله با این موارد و ارجاع آن به بخش های مرتبط شرکت به سرعت انجام می شود.

وی افزود: در این مرحله با تاکیدات مکررمهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مبنی بر رفع نواقص و کاهش مشکلات درون و برون سازمانی، این سامانه در رفع موارد نقص نیز گام بزرگی برداشته وبه نوعی موجب پیداکردن عیوب کاری و نگاه به درون به عنوان چشم بینای سازمان می شود.

مهندس فیضی اضافه کرد: فعالیت های حوزه بازرسی علاوه بر راه اندازی کامل سامانه پاسخگویی ، شامل بازدیدهای دوره ای از تمام استان ها و مناطق مخابراتی و همچنین شرکت های تابعه بوده است ، به نحوی که در سال 1400 علی رغم مشکلات موجود و شرایط کرونایی ، تیم ناظر بر فعالیت های شرکت در بخش های مختلف بازرسی ، فنی، تجاری و راهبرد ضمن بازدید حضوری و میدانی از مشکلات و نواقص موجود ، بازدیدهای مبنی بر راستی آزمایی رفع مشکلات را نیز به انجام رسانده اند.

وی افزود: جهت صحت سنجی ، بازدیدهای دوره ای پس از بازدید اصلی انجام شده که در بیش از 70 درصد موارد، مشکلات اساسی در بازدید بعدی حل شده است که نشان از عزم همگانی مجموعه مخابرات و بخش بازرسی در جهت شناسایی عیب و نقص ها و حل این مسائل می باشد.

مهندس فیضی همچنین عنوان کرد: ارتباط با سامانه بازرسی اکنون از طریق تلفنی نیز امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس 20195 (پنج رقم اول) به علاوه کد استان محل سکونت به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل یا مشکلات خود را مطرح سازند.

وی تصریح کرد: نحوه تماس با این شماره هشت رقمی به عنوان مثال برای استان آذربایجان شرقی به صورت تماس با شماره 20195041 است و دیگر استان ها نیز بر طبق همین الگو می توانند ارتباط تلفنی با سامانه بازرسی را برقرار سازند.

مهندس فیضی یادآورشد: با استفاده از امکانات مختلف سامانه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت مخابرات ایران چه از طریق درگاه اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی، تمام مشتریان و مخاطبان ، می توانند کلیه مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادات خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت مخابرات در حوزه های ثابت، دیتا و مخابرات های استانی، در سامانه ثبت کرده و تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

رئیس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با تشریح مزایای مختلف سامانه یکپارچه و متمرکز بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار داشت: با استفاده از این سامانه، به صورت میانگین، زمان حل مشکلات مربوط به مخابرات که از سوی کاربران از طریق درگاه های دیگر اعلام می شود و با توجه به مکانیزه نبودن و فقدان یک سیستم متمرکز در برخی موارد به حدود یک ماه رسیده بود، اکنون و با راه اندازی سامانه بازرسی ، به صورت میانگین به 4 روز رسیده است که در بسیاری از موارد این زمان تا یک روز نیز می رسد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش همه جانبه مجموعه ای به گستردگی شرکت مخابرات ایران برای حل مشکلات و به حداقل رساندن موارد شکایت خاطرنشان کرد: تمام همکاران مجموعه بازرسی و نظا رت شرکت مخابرات ایران در سطوح ستادی و استانی، در تلاش هستند تا ضمن تسریع در رسیدگی به موارد مطروحه از بخش های مختلف، همیار و کمک کننده به تمام بخش های مختلف شرکت مخابرات برای ایجاد تمرکز در پاسخگویی و رفع سریع مشکلات با نظارت علمی، هدفمند و مستمر باشند.



نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

پذیرش 109 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد لرستان در مدارس نمونه و استعدادهای درخشان

17 هزار میلیارد ریال برای تکمیل سد «زیبامحمد» خرم‌آباد نیاز است

کسب 9 رتبه برتر دانش‌آموزان لرستانی در مسابقات «پرسش مهر»

95 درصد از مطالبات گندم‌کاران لرستانی پرداخت شد

حجم معاملات برق در بورس انرژی از 40 هزار میلیارد تومان عبور کرد

اطلاعیه مدیرکل امور مالیاتی لرستان درباره آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و طرح نشان‌دار کردن مالیات‌ها

انتصاب اعضای ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان

رشد 19 درصدی تردد از محورهای مواصلاتی لرستان

انتصاب سرپرست معاونت جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان لرستان

کشف 16 فقره سرقت در بروجرد

لرستانی‌ها 350 هزار مترمکعب آب صرفه‌جویی کردند

قاچاقچیان نوشت افزار در لرستان نقره‌داغ شدند

تولید بیش از 6 میلیون اصله نهال توسط بخش خصوصی در لرستان

هوشمندسازی 90 درصد مخازن آب شهری لرستان

اولین مدرسه با مشارکت مستقیم اولیای دانش‌آموزان در لرستان ساخته می‌شود

6 واحد تولیدی و صنعتی پلدختر اخطاریه زیست‌محیطی گرفتند

تأکید شهردار خرم‌آباد بر همگرایی دستگاه‌ها برای توسعه استان

جریمه 2 میلیارد تومانی قاچاقچیان کالا در خرم‌آباد

شناسایی گونه جدید سگ‌ماهی برای اولین‌بار در رودخانه «قلیان» الیگودرز

27 وقف جدید در لرستان ثبت شد

ویدیو / قسمت هشتم بابا برقی و کامی روشن

صعود مقتدرانه کشتی آزاد نوجوانان بروجرد به دور سوم لیگ کشور

3800 تن کلزا از مزارع لرستان برداشت شد

ایستگاه آتش‌نشانی مسکن مهر خرم‌آباد به‌زودی افتتاح می‌شود

خانه‌دار شدن شهرداری منطقه 3 خرم‌آباد در آستانه تحقق

کلیه صنوف زیر چتر نظارت پلیس اماکن لرستان/بازدیدهای شبانه‌روزی برای رعایت نظم و قانون و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

پرداخت 621 میلیارد تسهیلات تبصره 18 در لرستان

توقف سرمایه‌گذاری و اجرای ناقص قوانین؛ دلایل اصلی ناترازی برق در دهه اخیر

معشوره در صدر پیگیری ها /ضرورت تامین منابع مالی و تسریع در روند ساخت سدهای استان

یکی از ملاک های ارزیابی شهرداران احداث بوستان های بانوان در شهرهاست

احداث 4 تقاطع غیرهم‌سطح در شهر بروجرد

«کشکان» خشک شد!

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان

حکم جالب یک قاضی برای متخلف زیست محیطی / پاکسازی پسماند‌های تالاب‌های ولیعصر به جای حبس

84/5 درصد پرونده‌های تبصره ماده 100 در لرستان مشمول مالیات صفر شدند

بهره برداری از جایگزین 163 مدرسه کانکسی استان

714 مورد نظارت بر مجوزهای تغییر کاربری اراضی کشاورزی لرستان انجام شد

شناسایی 178 ملک مازاد دولتی در لرستان

نخستین بانک جامع اطلاعاتی بانوان در لرستان راه اندازی می شود

صف طولانی 11 هزار جوان لرستانی در انتظار وام ازدواج

اسداله کلانتر مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان شد

برخورد سخت و قاطع پلیس در انتظار قانونشکنان است

انهدام باند سارقان مسلح جاده‌ای و کشف بیش از 50 میلیارد اموال مسروقه در لرستان

اعلام خرابی سرویس فیبر نوری مخابرات از طریق سامانه 2020

بانک سپه لرستان پل ارتباطی با مشتریان را در مصلای الغدیر مستحکم کرد

اجرای مرحله جدید قانون پایانه‌های فروشگاهی از دی‌ماه 1404

اصل و بنیان تعاون تجمیع سرمایه های خرد و کار جمعی است

قاچاقچی گل در لرستان 124 میلیارد ریال جریمه شد

توقیف محموله سلاح و مهمات جنگی در لرستان؛ ضربه مقتدرانه پلیس به قاچاقچیان

اتوبوس‌های فرسوده در لرستان نوسازی می‌شود