ابلاغ دستور العمل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان
                    
                    
                         اجتماعی
                
                
                    
                        
                    
                    
                        
                          بزرگنمایی: 
                            
 
                                
                             
                        
                        
                            
                     
                    مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان از ابلاغ دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، توسط «صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان» خبر داد.
 
                    
                         
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان از ابلاغ دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، توسط «صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان» خبر داد.
 به گزارش تمدن لر،  الهام شاداب فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، موضوع تبصره ماده (9) آئین نامه اجرایی قانون موضوع بیمه حوادث طبیعی ساختمان به دستگاههای حاکمیتی در استان لرستان ابلاغ شد.
 وی افزود: طبق این دستورالعمل در صورت بروز خسارات ناشی از حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله و ... به واحدهای ساختمانی با کاربری مسکونی که دارای انشعاب قانونی برق برای مصارف خانگی می باشند، جبران خسارت صورت میگیرد.
 مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان بیان کرد: بر اساس این دستورالعمل نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، با اعلام استانداری لرستان به محل مراجعه و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، خسارات وارده را بررسی و ارزیابی می کنند.
 شاداب فر تصریح کرد: بعد از بررسی و ارزیابیهای صورت گرفته، مبالغ تعیین شده به مالکان واحدهای مزبور جهت جبران خسارات ساختمانی وارده، با رعایت حداکثر تعهد مقرر در آیین نامه اجرایی مربوطه، تعلق خواهد میگیرد.